BloggProffs

RingEtt utökar kundtjänsten

För att öka kundnöjdheten har RingEtt investerat i ett nytt kundtjänstsystem. Systemet gör enklare för våra kundtjänstmedarbetare att följa upp och återkoppla till kunder.
Vill minimiera risken för att en kunds ärende blir liggande, för att uppnå detta har vi valt att investera i ett nytt s.k. ticketsystem.

Systemt är HTML-baserat vilket medför att RingEtt själva kan utöka och utveckla systemet vartefter vi själva uppleverar nya behov.

RingEtt är en utmanare på den europeiska telemarknaden. RingEtts internationella namn är Ring1 (RingOne). RingEtt fokuserar på två kärnaffärer, privatpersoner och mindre företag. I vår produktportfölj återfinns analog telefoni, VOIP, bredbandstelefoni, Internet, ADSL och mobiltelefoni.

Lämna en kommentar


Skapa din egna professionella hemsida med inbyggd blogg på N.nu